Livrarea produselor se face prin FAN COURIER cu numar de urmarire ( Tracking Number ) si are un cost standard de 20 RON indiferent de numarul de produse adaugate in cos si este valabila doar pe teritoriul Romaniei. Aceasta este selectata automat in pagina de checkout. In cazul in care comanda finala depaseste suma de 300 RON FARA TVA, indiferent de numarul de produse, costul transportului este gratuit. Aceasta optiune se actualizeaza automat cand este depasita suma stabilita si este valabila doar pe teritoriul Romaniei. In anumite cazuri, aria de acoperire a firmei de curierat este limitata, ceea ce genereaza un cost suplimentar al transportului, cum ar fi localitatile mici sau zonele mai indepartate de la traseele firmei de curierat, in aceste cazuri costul suplimentar este suportat de catre client, in cazul in care este de acord, sau ridicarea expeditiei se va face de la cel mai apropiat sediu FAN COURIER alocat localitatii de destinatie ! Toate comenzile vor fi confirmate si telefonic inainte de expediere de catre operatorii Equipxplore.ro pentru a ne asigura ca nu exista erori. Doar la plata prin card bancar confirmarea comenzii se va face dupa primirea validarii platii de catre procesatorul de plati EuPlatesc.ro. Lipsa confirmarii telefonice duce la anularea comenzii in 24 de ore de la inregistrarea comenzii in site ! Statusul comenzilor va fi comunicat si pe mail la fiecare modificare a acestuia. Ca optiuni supliementare de transport, putem utiliza curierul Sameday sau Posta Romana, in cazul in care clientul este de acord, inclusiv reteaua de lockere, la cerere.

        Comenzile generate din tari membre UE beneficiaza de tarife diferentiate la expeditie, in functie de tara de destinatie. Aceste tarife sunt calculate pentru expeditii de maxim 5 kg greutate si vor fi vizibile in pagina de checkout dupa selectarea tarii de destinatie. Toate expeditiile care depasesc greutatea de 5 kg vor fi confirmate cu un cost diferit calculat pentru fiecare kg aditional in parte si pentru care va trebui sa ne contactati inaintea finalizarii comenzii.


POLITICA DE PROCESARE A COMENZILOR:

           Toate comenzile ce se confirma pana in ora 12.00 ziua a zilei in curs vor fi expediate in urmatoarea zi, in functie de stocul disponibil. Toate comenzile ce se confirma dupa ora 12.00 ziua a zilei in curs se vor expedia in maxim 48 de ore in functie de stocul disponibil la momentul comenzii. Stocul de produse variaza frecvent si poate suferi modificari in timp real !


EXPLICAREA DISPONIBILITATII PRODUSELOR:

           Produsele din magazinul nostru au termene diferite in care se pot expedia si care se pot modifica in timp real in functie de furnizori, de transportatori sau de alte conditii ce nu pot fi prevazute de catre noi. Astfel clasificarea disponibilitatii este urmatoarea:

In Stoc - produsul se afla in stocul nostru sau al furnizorului si se poate expedia in cel mai scurt timp, in general ziua urmatoare confirmarii comenzii; In anumite situatii pot exista erori de stoc ce sunt influentate de factori externi, de disponibilitatea la furnizori sau de alte conditii ce nu tin de Equipxplore.ro. Incercam pe cat posibil sa mentinem exactitatea datelor pentru a nu pune vizitatorii in situatii neplacute.

Precomanda - produsul urmeaza sa intre in oferta noastra si se poate comanda in avans, urmand a fi expediat cu prima ocazie cand devine disponibil;

Stoc Furnizor x zile - produsul se afla in stocul furnizorului si se poate expedia in termenul specificat, termen calculat in zile lucratoare !

Comanda speciala x zile - produsul este la furnizori externi si se comanda din afara Romaniei, in cazul in care furnizorul are disponibilitate pentru acest produs. Termenul este calculat in zile lucratoare !

Cere info stoc - este un produs cu disponibilitate incerta si ne puteti intreba in cazul in care va intereseaza detalii, prin mesaj sau telefon;

Stoc epuizat - produsul nu este disponibil deloc, nici la noi si nici la furnizori


Politica de retur


Pentru returnarea produselor completati formularul din pagina RETURNARI.


         Exista o lege (Ordonanta de Guvern nr. 34 din 2014 - privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii ) care te apara. Potrivit acestei legi, poti returna produsele cumparate online, fara sa invoci un motiv anume termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor cumparate din magazinul online Equipxplore.ro le puteti returna si vei primi toti banii (mai putin cei de livrare) inapoi.
        Din motive obiective urmatoarele produse NU POT FI RETURNATE: bustiere, sutien, boxeri, costume de baie, slipuri, ciorapi, sosete, servete, batiste, articole de parfumerie, periute de dinti, pieptene .Se pot returna fara motiv doar produsele care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate. Daca un produs a fost utilizat si este returnat fara motiv nemaifiind in acceasi stare ca atunci cand a fost livrat, banii nu vor fi returnati ! Produsele care se returneaza trebuie ambalate intr-o punga care sa protejeze atat produsul, cat si ambalajul (cutie sau punga) in care se afla acesta sau in ambalajul original, in caz contrar se percepe o taxa de 20 ron per cutie/punga. Termenul pentru returnarea produselor curge de la primirea produsului. In cazul in care ati comandat mai multe produse in cadrul aceleiasi comenzi, iar acestea va sunt livrate succesiv, termenul curge de la primirea ultimului produs, conform legii. In cazul in care se fac comenzi doar pentru a vedea cum arata un anumit produs si se returneaza doar pentru a face rau, ne rezervam dreptul sa nu mai trimitem comenzi la acea adresa/persoana. Suma aferenta costului produsului se va returna, mai putin taxele de transport initiale daca acestea au existat. Banii ti se vor returna in maxim 14 de zile calendaristice de la momentul returnarii produsului.In baza art. 16 lit. e din OUG 34/2014, nu se accepta returnarea produselor care prezinta urme de purtare si care au un miros atipic impregnat in tesatura.In astfel de situatii sunt returnate produsele catre expeditor cu plata la livrare a tuturor taxelor de curierat incluse. Fiind incorecta returnarea produselor intr-o forma alterata, SC Equip Concept SRL nu are responsabilitate in acceptarea acestora.

Transport gratuit. Produsele cu transport gratuit fac subiectul acestei promotii atat timp cat nu sunt returnate. In caz contrar, transportul va fi oprit din totalul sumei datorate clientului. Nu aceptam retururi cu ramburs. Plata oricarui retur ce respecta termenii si conditiile Equipxplore.ro va fi efectuata dupa primirea si verificarea produselor returnate, si nu inainte prin plata la primirea coletului.Completarea formularului de retur este obligatorie.


Cum faci sa returnezi sau sa schimbi un produs?

Pentru persoanele juridice nu se accepta schimburi. In cazul in care produsul comandat initial nu mai este disponibil sau pretul de achizitie al produsului comandat s-a modificat intre timp, suma achitata pentru produs va fi restituita. Returul presupune inlocuirea unei marimi cu alta,nu inlocuirea unui produs cu altul. In cazul in care produsul primit prezinta vreo defectiune, cumparatorul are obligatia de a informa imediat vanzatorul si acesta trebuie returnat catre noi in maxim 48 de ore de la primire. Alte reclamatii ulterioare cu privire la starea produsului nu vor fi luate in considerare ! Daca produsul sau produsele achizitionate prezinta un defect de fabricatie, acesta poate fi returnat sau schimbat, fara nici un cost suplimentar. Noi vom plati transportul si vom returna intreaga suma de bani platita pentru acel(e) produs(e). Daca vrei banii inapoi, scrie-ne un email cu numele tau complet, numarul comenzii, contul IBAN si banca la vanzari@equipxplore.ro. Clientul se obliga sa plateasca si taxele de curierat, pentru returul / schimbul produsului / produselor comandate, in cazul unei comenzi din afara teritoriului Romaniei. Pentru comenzile interne returul se va realiza prin platforma de retur disponibila si nu presupune niciun cost suplimentar din partea cumparatorului. Daca vrei banii inapoi, scrie-ne un email cu numele tau complet, contul IBAN si banca la vanzari@equipxplore.ro. Ambalajul produsului trebuie sa fie asa cum l-ati primit. Daca ambalajul produsului returnat prezinta scotch pe cutie, vom refuza definitiv returnarea banilor pentru acel produs, indiferent de motivul returului. Produsul trebuie sa ajunga in aceeasi forma / conditie ca atunci cand el a fost livrat. Dupa primirea coletului, vom examina produsul si vom restitui suma platita initial, mai putin costul de transport. Oricine realizeaza o comanda pe sau prin intermediul siteului Equipxplore.ro (sau a numerelor de telefon afisate pe acest site) se obliga sa respecte aceste conditii. Ridicarea produsului sau a produselor pe care doriti sa le returnati o vom face gratuit, in zona de acoperire FAN COURIER cu ajutorul platformei de retur a transportatorului. Pentru orice alt transportator, Sameday Courier sau Posta Romana, returul va fi in sarcina clientului.

# Viziteaza site-ul Equipxplore.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping. Verificare AWB Verificare AWB Solutionarea alternativa a Litigiilor Solutionarea online a Litigiilor